30 Bananas a Day!

je positieve ervaringen met de l.v.r.v. leefwijze?? your positive experiences with the l.f.r.v. life style??

wacht op reacties om persoonlijke ervaringen te delen...

Waiting 4 feedback to share personal experience...

Tags: l.f.r.v., lifestyle

Views: 136

Replies to This Discussion

Ik moet geen medicijnen meer nemen en mijn lupus (auto-immuunziekte) is nog nooit zo 'braaf' geweest. Ik heb nu weer het aantal bloedplaatjes dat ik had voor ik ziek werd en dat was me zelfs niet gelukt met medicatie. Dus da's alvast een positieve ervaring.
bedankt Iris dit is "een rotsvaste getuigenis" !
Persoonlijk blijf ik mijn (gereduceerd) gewicht behouden en krijg hiervoor regelmatig complimenten (evenals kririek...).
Heb meer werkenergie en success om de projecten uit te voeren ...

Mijn huid is heel zacht en heb eigenlijk nooit ergens last van. Deze winter ook niet verkouden/ziek geweest terwijl de mensen om mij heen dat wel werden. En heb de hele dag door energie! Daarnaast geeft het een soort van rust om te weten dat je pure en levende voeding eet, hetgeen wat je lichaam nodig heeft :)

ja die "energy boost" is een constante : ). Bedankt voor je getuigenis Laura, van waar ben jee ?1

Euhm ik weet niet of het alleen het rauwe eten is maar, toen ik ging sporten(skaten), langs het water, in de mooie mooie natuur voelde ik een diepere connectie met alles. + Ja dingen die hier al vermeld zijn zoals veeeel meer energie. En ook gewoon echt zin om te sporten omdat je die energie dan kwijt kan. Verder is mijn huid super. Ik heb vandaag ook een klein beetje zuivel gegeten gewoon omdat het een taart was die mijn oma had gemaakt voor mijn moeder's verjaardag en dat ik dat niet goed kon weigeren. En erna kreeg ik opeens een allergische reactie, terwijl ik vroeger echt een superkaas eter was en het elke dag at. Dus, grotere gevoeligheid. 

"een verwittigt persoon is dubbel waard" ; ) (weet niet wie de auteur van dit gezegde is...)

Ik ben nu meer dan drie jaar 80/10/10-er. Heb me nog nooit in mijn leven zo fit gevoeld. Ben gaan sporten, iets dat ik nog nooit gedaan had....Ik transpireerde altijd heel erg. En ik snurkte ook behoorlijk. Van allebei heb ik geen last meer! Ik vind het heerlijk om zoveel te kunnen eten na een heel leven vol hongerdieeten!

Bedankt voor deze "bruisende" getuigenis !  Met dat  niet meer snurken is ook je partner gezegend : )

Hij klaagde nooit, maar vriendinnen  met wie ik op vakantie ging wel!

RSS

30BaD search

Loading

Donations help 30BaD thrive

Durianriders Blog

Freelee's Blog

Latest Activity

Jade aDeja is now friends with Hannah Day, Shanti Freesman, Danny and 2 more
2 minutes ago
chancesare commented on ednshell's photo
3 minutes ago
ednshell replied to Mary TG's discussion Video games & kids in the group Peaceful Parenting
7 minutes ago
Elisheba posted a status
"gorgeous grapes!"
11 minutes ago
Heloise posted a discussion
13 minutes ago
Amethyst Rose and Teresa are now friends
22 minutes ago
ednshell replied to fig's discussion STOP MONSANTO protest this saturday, world wide! Please join us!
23 minutes ago
Strawberry Jamie commented on Strawberry Jamie's blog post Menstruation
23 minutes ago
ednshell replied to fig's discussion STOP MONSANTO protest this saturday, world wide! Please join us!
24 minutes ago
Amy Hayati posted an event
Thumbnail

March Against Monsanto! at Tempe Farmers Market

May 25, 2013 all day
27 minutes ago
Heloise commented on ednshell's photo
29 minutes ago
Heloise commented on ednshell's photo
29 minutes ago
Heloise replied to fig's discussion STOP MONSANTO protest this saturday?
30 minutes ago
ednshell's photo was featured
32 minutes ago
ednshell posted a photo
36 minutes ago
John Marsh replied to Kimberly Rue's discussion This is a really beautiful documentary! And for me it was life changing.
37 minutes ago

© 2013   Created by TheBananaGirl.   Powered by

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service