Permalink Reply by Iris on April 15, 2011 at 10:19pm
Permalink Reply by Laura van Leeuwen on February 27, 2012 at 3:50am Mijn huid is heel zacht en heb eigenlijk nooit ergens last van. Deze winter ook niet verkouden/ziek geweest terwijl de mensen om mij heen dat wel werden. En heb de hele dag door energie! Daarnaast geeft het een soort van rust om te weten dat je pure en levende voeding eet, hetgeen wat je lichaam nodig heeft :)
ja die "energy boost" is een constante : ). Bedankt voor je getuigenis Laura, van waar ben jee ?1
Permalink Reply by Anja on June 12, 2012 at 6:06am Euhm ik weet niet of het alleen het rauwe eten is maar, toen ik ging sporten(skaten), langs het water, in de mooie mooie natuur voelde ik een diepere connectie met alles. + Ja dingen die hier al vermeld zijn zoals veeeel meer energie. En ook gewoon echt zin om te sporten omdat je die energie dan kwijt kan. Verder is mijn huid super. Ik heb vandaag ook een klein beetje zuivel gegeten gewoon omdat het een taart was die mijn oma had gemaakt voor mijn moeder's verjaardag en dat ik dat niet goed kon weigeren. En erna kreeg ik opeens een allergische reactie, terwijl ik vroeger echt een superkaas eter was en het elke dag at. Dus, grotere gevoeligheid.
"een verwittigt persoon is dubbel waard" ; ) (weet niet wie de auteur van dit gezegde is...)
Permalink Reply by Tonny on June 18, 2012 at 4:25pm Ik ben nu meer dan drie jaar 80/10/10-er. Heb me nog nooit in mijn leven zo fit gevoeld. Ben gaan sporten, iets dat ik nog nooit gedaan had....Ik transpireerde altijd heel erg. En ik snurkte ook behoorlijk. Van allebei heb ik geen last meer! Ik vind het heerlijk om zoveel te kunnen eten na een heel leven vol hongerdieeten!
Bedankt voor deze "bruisende" getuigenis ! Met dat niet meer snurken is ook je partner gezegend : )
ednshell replied to Mary TG's discussion Video games & kids in the group Peaceful Parenting
ednshell replied to fig's discussion STOP MONSANTO protest this saturday, world wide! Please join us!
ednshell replied to fig's discussion STOP MONSANTO protest this saturday, world wide! Please join us!
© 2013 Created by TheBananaGirl.